Seznam programov

TV spored TV KOPER

26. april 2024 - 2. maj 2024

    • 0
    • Telegiornale regionale del Friuli Venezia Giulia. Regionalni dnevnik v italijanskem jeziku za FJK.
    • Retrospettiva dei servizi di Silvio Odogaso delle passate stagioni. Retrospektiva prispevke Silvia Odogasa preteklih produkcij.
    • Tedenska oddaja, ki izpostavlja in komentira dogajanja na spletu in v socialnih omrežjih. Oddajo pripravlja in vodi Rebeka Legović.
    • Un viaggio fra le storie di molti artisti del panorama musicale italiano, ideato e condotto da Furio Morucci. Klepet z glasbeniki italijanske popevke. Vodi Furio Morucci.
    • La bellissima biblioteca della famiglia Grisoni oggi e`consultabile a tutti. Ripercorriamo insieme le vicende della antica famiglia capodistriana che ha donato tutto il suo ingente e straordinario patrimonio alla collettivita`. Zelo pomembna grisonijeva knjižnica je danes končno dostopna v "Osrednji knjižnici Srečka Vilharja" v Kopru. V dokumentarni oddaji lahko spremljamo dogodke te plemenite koprske družine, ki je zapustila izjemno kulturno in bogato posestvo v dobrodelne namene, predvsem v korist najbolj potrebnim lokalnim otrokom.
    • In occasione del 50° anniversario, che TV Koper-Capodistria ha celebrato nel 2021, abbiamo ricordato gli inizi del programma di divulgazione scientifica "L'Universo è...", i primi passi della nostra produzione di rubriche e reportage che da tre decenni offre contenuti di alta qualità. Le trasmissioni, realizzate negli anni '90 e negli anni successivi, vengono riproposte in una veste leggermente nuova. "L'Universo e '..." per sapere di più e vivere meglio. Autrice e conduttrice del programma è Vesna Hočevar. Ob 50 obletnici Televizije Koper-Capodistria smo se spomnili začetkov oddaje "L'Universo è.../Vesolje je... in prvih korakov lastne produkcije programa, ki že skoraj 3 desetletja ponuja vsebine visoke kakovosti. Oddaje iz devetdesetih let in iz kasnejšega obdobja bomo ponovno predstavili v nekoliko novi preobleki. Na sporedu bodo tedensko, od januarja 2021. L'Universo e'.../Vesolje je..., da bomo več vedeli in bolje živeli. Avtorica in voditeljica oddaje je Vesna Hočevar.
    • Il 24 giugno 1981 sei ragazzi avrebbero visto «una figura femminile luminosa sul sentiero che costeggia il Podbrdo», con un bambino fra le braccia. Questo fatto attira ancora oggi a Medjugorjwe molti pellegrini e ammalati da diverse parti del mondo. 24 junija 1981 skupina šest mladih otrok naj bi videla na kolovozu pri Podbrdu žensko žarečo podobo z dojensčkom v naročju. Dogodek objavljen na lokalnem časopisu je pritegnilo in še danes prikliče velilko romarjev in bolnih ljudi iz različnih krajev.
    • La Slovenia nella NATO, 20 anni dopo. A due decenni dall'adesione nella NATO, in Slovenia permane ancora un diffuso scetticismo nei confronti dell'Alleanza. L'aggressione russa all'Ucraina ha modificato completamente il contesto geopolitico internazionale. In studio Dorijan Maršič, esperto di politiche di difesa e di sicurezza, e Federico Donelli, docente di relazioni internazionali dell'Università di Trieste. Tedenska informativno analitična oddaja z aktualnimi vsebinami.
    • Obiskali smo družino Uršič in spoznali njihovo psičko Daisy. Predstavljamo raco, ki je v Sloveniji ne opazujemo tako pogosto - tatarsko žvižgavko. Spznavali smo svet pajkov in škorpijonov. Svetujemo, kako pasje in mačje mladiče navajamo na sobno čistočo. V veterinarskem nasvetu govorimo o spomladanskih alergijah pri psih. Vabljeni k ogledu. ozivalih@rtvslo.si
    • Pletarstvo se je nekdaj razvijalo kot domača rokodelska dejavnost tam, kjer je bilo na voljo dovolj primernega materiala za pletenje. Pletlo se je vrbovo šibje, vitre, slama, koruzno ličje, srobot, ločje in še kaj. Pleteni predmeti so se uporabljali za shranjevanje, prenašanje in prevažanje. Spretnost prepletanja naravnih materialov se je sčasoma razvila v žlahtno ljudsko umetnost.
  • 18:35 Vreme, premiera
    • Primorska kronika je informativna oddaja, ki ji dajejo značaj aktualnost, verodostojnost in regionalnost. Poročamo o vsem, kar se dogaja na Primorskem, segamo od Pirana pa vse do Bovca. Razvejana dopisniška mreža omogoča, da čutimo utrip krajev, tudi najmanjših. Prav zato lahko življenje v njih slikamo tako prepričljivo in doživeto. Odzivamo se na dnevne dogodke, hkrati pa ves čas razkrivamo in opozarjamo na družbene nepravilnosti. V naši oddaji z veseljem postrežemo tudi z dobrimi novicami, ki lepšajo naš vsakdan in naredijo našo/vašo oddajo skupaj z drugimi vestmi resnično vredno ogleda.
  • 18:55 Velikonočna poslanica koprskega škofa Msgr. dr. Jurija Bizjaka, premiera
    • Telegiornale. Poročila.
    • Notiziario sportivo quotidiano. Dnevna športna oddaja.
    • DOMANI È PASQUA, la rubrica religiosa a cura di mons. Roberto Rosa viene trasmessa ancora dal Duomo di Muggia, dedicato ai Santi Martiri Giovanni e Paolo, patroni della cittadina istroveneta. All’interno del Duomo è stata allestita una rappresentazione nello stile del presepe che illustra i momenti più significativi della passione, morte e risurrezione di Gesù, dal suo ingresso in Gerusalemme fino alla Risurrezione. L’opera artistica è stata realizzata dall’Associazione della Polizia Ferroviaria di Trieste, che da diversi anni prepara anche il presepe di Natale. La domenica di Passione la Chiesa celebra la Commemorazione dell’Ingresso di Gesù in Gerusalemme. Gesù entra nella città santa, come ci narra il Vangelo di Matteo, come un Re mite e umile, acclamato dalla folla festosa come il Figlio di Davide. Questo titolo cristologico dato a Gesù nel Vangelo sta ad indicare che egli realizza le attese del popolo di Israele che attendeva il messia. Con la celebrazione della domenica di Passione, o delle Palme, inizia la Settimana Santa, che culminerà con il Triduo Pasquale e la solenne veglia nella notte tra il sabato e la domenica. Si entrerà nel tempo pasquale dalla domenica di Pasqua fino alla Domenica di Pentecoste. In questo tempo i vangeli che ci presentano le apparizioni di Gesù Risorto ai suoi discepoli fino alla celebrazione dell’Ascensione, 40 giorni dopo la Pasqua. Dall’Ascensione alla Pentecoste, gli apostoli in preghiera nel cenacolo attendono di ricevere il dono promesso da Gesù, lo Spirito Santo. Auguri per una Santa Pasqua! V tedenski verski oddaji Mons. Roberto Rosa nagovarja vernike, da prisluhnejo Božji Besedi in nam predaja vedno sveže sporočilo Evangelija. Blagoslovljene Velikonočne Praznike!
  • 19:45 Grazie dottore, ponovitev
    • Magazine settimanale di attualita' e di approfondimento della redazione giornalistica italiana della Sede Rai per il FVG. Tedenska aktualna magazinska oddaja,ki jo pipravlja novinarsko uredništvo v italijanskem jeziku Deželnega Sedeža Rai za FJK.
    • Petrarca si propone di raccontare l’Italia attraverso storie di libri e librerie, scrittori, biblioteche, personaggi e mestieri collegati al libro o alla scrittura, proponendo incontri tra libri e lettori. Petrarca pripoveduje Italijo skozi zgodbe knjig in knjižnic, pisateljev, knjižnice, osebe in obrti, povezanih s knjigo ali pisanju ter predlagala srečanja med knjigami in bralci. Oddaja je namenjena tudi jeziku kina, gledališča in glasbe. Pripoveduje na nov način obraze, glasove, besede in podobe italijanske kulture, z "mešanjem" zvrsti, ki prispevajo k njenem velikim bogastvom.
    • Telegiornale. Dnevnik.
    • ''La forza di dire si'' dalla piazza Carpaccio di Capodistria. Koncert iz Carpacciovega trga-Koper.
    • La Galleria Kambič di Metlika vanta una straordinaria raccolta di opere d’arte donata dai coniugi Kambič. Aljaž Vidrajz ha studiato arte musiva a Spilimbergo presso la famosa Scuola Mosaicisti del Friuli. Žigan Kranjčan è un giovane ballerino, musicista, coreografo e performer. Per lui il palcoscenico è lo spazio più importante! Il “Codice della montagna” è il più antico documento di natura giuridica conservato in lingua slovena. La via pedonale principale di Capodistria porta il nome di Calegaria, poiché secoli fa, vi dimoravano molte botteghe di calzolai. Galerija Kambič v Metliki se ponaša z vrhunsko zbirk umetniških del – donacijo zakoncev Kambič. Mozaik odpira nove dimenzije umetniške izražanja: Aljaž Vidrajz. Oder je najpomembnejši prostor plesalca, glasbenika, koreografa in performerja, Žigana Kranjčana. Gorske bukve so najstarejše ohranjeno pravno besedilo v slovenskem jeziku. Pred več stoletji so bile vzdolž glavne ulice v Kopru večinoma čevljarske delavnice.
    • Doccumentario. Dokumentarna oddaja.
    • DOMANI È PASQUA, la rubrica religiosa a cura di mons. Roberto Rosa viene trasmessa ancora dal Duomo di Muggia, dedicato ai Santi Martiri Giovanni e Paolo, patroni della cittadina istroveneta. All’interno del Duomo è stata allestita una rappresentazione nello stile del presepe che illustra i momenti più significativi della passione, morte e risurrezione di Gesù, dal suo ingresso in Gerusalemme fino alla Risurrezione. L’opera artistica è stata realizzata dall’Associazione della Polizia Ferroviaria di Trieste, che da diversi anni prepara anche il presepe di Natale. La domenica di Passione la Chiesa celebra la Commemorazione dell’Ingresso di Gesù in Gerusalemme. Gesù entra nella città santa, come ci narra il Vangelo di Matteo, come un Re mite e umile, acclamato dalla folla festosa come il Figlio di Davide. Questo titolo cristologico dato a Gesù nel Vangelo sta ad indicare che egli realizza le attese del popolo di Israele che attendeva il messia. Con la celebrazione della domenica di Passione, o delle Palme, inizia la Settimana Santa, che culminerà con il Triduo Pasquale e la solenne veglia nella notte tra il sabato e la domenica. Si entrerà nel tempo pasquale dalla domenica di Pasqua fino alla Domenica di Pentecoste. In questo tempo i vangeli che ci presentano le apparizioni di Gesù Risorto ai suoi discepoli fino alla celebrazione dell’Ascensione, 40 giorni dopo la Pasqua. Dall’Ascensione alla Pentecoste, gli apostoli in preghiera nel cenacolo attendono di ricevere il dono promesso da Gesù, lo Spirito Santo. Auguri per una Santa Pasqua! V tedenski verski oddaji Mons. Roberto Rosa nagovarja vernike, da prisluhnejo Božji Besedi in nam predaja vedno sveže sporočilo Evangelija. Blagoslovljene Velikonočne Praznike!
    • Wolfgang Amadeus Mozart – Messa da Requiem K 626 – Omaggio a Mons. Silvano Fain Wolfgang Amadeus Mozart – Maša za umrle Rekviem K 626 – Poklon Mons. Silvanu Fainu Basilica di S. Eufemia, Grado / Bazilika Sv. Evfemije, Gradež Direttore/dirigent: Igor Zobin Maestro del coro/dirigent zbora: Elia Macrì Interpreti/izvajalci: Orchestra e coro Città di Grado/ Orkester in zbor Mesta Gradež Solisti/solisti: Mateja Petelin Zobin, soprano/sopran Anna Katarzyna Ir, contralto/alt Francesco Cortese, tenore/tenor Hektor Leka, basso/bas Režiser Peter Leban, urednica Luisa Antoni